Istoricul scolii

Scoala Gimnaziala Nr.108 a luat fiinta in anul 1968. In perioada 2002-2012 a purtat numele de Scoala cu clasele I-VIII nr. 108 “Alexandru Obregia”, iar in prezent “Scoala Gimnaziala Nr. 108”.

Incepand din anul scolar 2002-2003, Scoala Gimnaziala nr.108 este Centru de perfectionare – Filiala CCD la nivelul sectorului 4, iar din februarie 2009 dispune de Centrul de Documentare si Informare (CDI).

La sfarsitul anului 2011 s-a finalizat programul de reabilitare BEI, astfel incat scoala beneficiaza de sali de clasa, laboratoare si cabinete cu dotari moderne, precum si de o sala de sport noua.

Misiunea scolii

Scoala noastra isi redirecţioneaza resursele si oferta educationala in functie de nevoile reale ale comunitatii, iar principalul beneficiar al strategiei sale este elevul.

Oferim servicii de educatie si formare profesionala ce au la baza calitatea, performanţa, promovarea valorilor europene, egalitatea sanselor pentru toti participantii in proces si deschiderea spre invatarea pe tot parcursul vietii. Promovam un invatamant modern, centrat pe elev care alterneaza metodele traditionale de predare invatare cu metode moderne.

Avem ca prioritate pregatirea elevilor pentru o lume in schimbare, formandu-le capacitati, deprinderi si competente care sa le permita sa-şi gasească locul şi menirea sociala. Totodată, scoala noastra isi propune dezvoltarea capacitatii de adaptare şi orientare a elevilor astfel încat fiecare absolvent sa devina “omul potrivit la locul potrivit”, persoana activa, responsabila si receptiva la nevoile societaţii.

Tinte strategice

  • Sporirea calitatii actului didactic;
  • Modelarea continua a elevilor in vederea unei integrari eficiente in societatea actuala din punct de vedere scolar si social prin dezvoltarea cu precadere la elevii scolii noastre a competentelor de comunicare sociala si relationare interpersonala;
  • Extinderea accesului elevilor la mijloacele moderne de invatare si comunicare pentru cresterea motivatiei invatarii.
  • Dezvoltarea unor deprinderi de munca intelectuala, individuala si in echipa.
  • Asigurarea competentei necesare pentru admiterea in urmatoarea etapa de invatamant.